20 Δεκ 2019

Επισκέψεις Σχολικών Μονάδων Θεσπρωτίας και Ιωαννίνων στο Κέντρο Πληροφόρησης Σαγιάδας

Ο Φορέας Διαχείρισης Προστατευόμενων Περιοχών Καλαμά - Αχέροντα - Κέρκυρας από 11-10-2019 έως και 19-12-2019, σε συνεργασία με το ΚΠΕ Φιλιατών, δέχτηκε 526 μαθητές στο Κέντρο Πληροφόρησης Καλαμά στη Σαγιάδα. Τα σχολεία  που συμμετείχαν ήταν: Δημοτικό Σχολείο Νέας Σελεύκειας με 41 μαθητές, Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο - Λύκειο Θεσπρωτίας με 16 μαθητές, Δημοτικό Σχολείο Ξηρολόφου  με 50 μαθητές, Δημοτικό Σχολείο Γραικοχωρίου με 27 μαθητές, Γυμνάσιο Φαιάκων Κέρκυρας με 50 μαθητές, ΓΕΛ Πεδινής Ιωαννίνων με 45 μαθητές, 4ο Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας με 42 μαθητές, 3ο Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας με 40 μαθητές, 3ο Γυμνάσιο Ηγουμενίτσας με 45 μαθητές, 2ο Δημοτικό Σχολείο Φιλιατών με 14 μαθητές, 2ο Γυμνάσιο Ηγουμενίτσας με 40 μαθητές και 1ο Δημοτικό Σχολείο Φιλιατών με 14 μαθητές. Οι μαθητές μαζί με τους δασκάλους τους ξεναγήθηκαν στην έκθεση του κέντρου, παρατήρησαν διάφορα είδη ορνιθοπανίδας με τα τηλεσκόπια και κιάλια του Φορέα και παρακολούθησαν βίντεο που αφορά τις προστατευόμενες περιοχές. Τέλος μοιράστηκε σε όλους τους μαθητές έντυπο ενημερωτικό υλικό.










21 σχόλια:

  1. ΟΜΙΛΙΑ ΔΑΝΕΙΩΝ ΟΜΙΛΟΥ INC


    Έχετε επιδοθεί από πού να πάρετε δάνεια

    Ένα δάνειο για την πληρωμή του χρέους σας εύκολα;
    Ένα δάνειο για να ξεκινήσετε το είδος της επιχείρησης που θέλετε να κάνετε;
    Ένα δάνειο για εκπαιδευτικούς σκοπούς;
    Ένα δάνειο για την αγορά ενός διαμερίσματος;
    Ένα δάνειο για να αγοράσει αυτό το αυτοκίνητο ονείρου;

    Μην κοιτάτε ξανά, η LENDING TREE INC προσφέρει δάνεια
    Χωρίς κρυφές πληρωμές από 1.000 έως 20.000.000 ΕΥΡΩ / USD / POUNDS
    Σε ένα πολύ χαμηλό ποσοστό συμμετοχής 3%
    Δημιουργήσαμε ένα δίκτυο δανεισμού και παροχής
    της οικονομικής βοήθειας προς τους πελάτες σε όλο τον κόσμο.

    Προσπαθούμε να διατηρήσουμε το πρότυπο αριστείας μας
    Προσφέροντας τις υπηρεσίες μας σε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.
    Δίνουμε δάνειο σε εκείνους που χρειάζονται οικονομική βοήθεια από την άποψη του 1 έως
    20 χρόνια

    Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν επίσης

    . πραγματική χρηματοδότηση
    . επενδυτής ακινήτων,
    . δάνεια κατασκευής,
    . δάνεια εκκίνησης επιχειρήσεων,
    . στεγαστικά δάνεια
    . καταναλωτικα δανεια,
    . Δάνεια FHA,
    . προσωπικά δάνεια,
    . δάνεια αυτοκινήτων και
    κ.λπ. Εάν χρειάζεστε ένα δάνειο ή οικονομική βοήθεια επικοινωνήστε μαζί μας

    email: lendingtreegroupinc@gmail.com

    email: lending-tree@outlook.com

    whatsapp: +1 213 419 2419

    Με θερμό σκεπτικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σας και Καλώς ήλθατε στην Spotcap Παγκόσμια Δανειοδοτικές Υπηρεσίες, Το όνομά μου είναι Claudia Klein, είμαι δανειστής και επίσης σύμβουλος δανείου.

    Χρειάζεται μεγάλη οικονομική ενίσχυση; χρειάζεστε ένα δάνειο για διάφορους σκοπούς; αν η απάντησή σας είναι ναι, θα σας συμβουλεύσω να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μου μέσω | spotcapglobalservices@gmail.com | ή να μας στείλετε μήνυμα στο WhatsApp: +4915758108767 | και να έχετε ένα δάνειο στο λογαριασμό σας εντός 24 ωρών, διότι παρέχουμε άριστες υπηρεσίες δανείου σε όλο τον κόσμο.

    Προσφέρουμε κάθε είδους δάνειο (Προσωπικό Δάνειο, Επιχειρηματικό Δάνειο και πολλά άλλα), προσφέρουμε μακροπρόθεσμα και βραχυπρόθεσμα δάνεια και μπορείτε επίσης να δανειστείτε μέχρι και 15 εκατομμύρια ευρώ. Η εταιρεία μου θα σας βοηθήσει να επιτύχετε μια ποικιλία στόχων με ένα ευρύ φάσμα δανειακών προϊόντων.

    Γνωρίζουμε ότι η απόκτηση ενός νόμιμου δανείου ήταν πάντα ένα τεράστιο πρόβλημα Στα άτομα που έχουν οικονομικό πρόβλημα και χρειάζονται λύση σε αυτό, πολλοί άνθρωποι το βρίσκουν τόσο δύσκολο να πάρουν δάνειο μετοχών από τις τοπικές τους τράπεζες ή άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα λόγω του υψηλού ενδιαφέροντος ποσοστό, ανεπαρκής εξασφάλιση, αναλογία χρέους προς εισόδημα, χαμηλό πιστωτικό αποτέλεσμα ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο

    Δεν υπάρχουν πλέον χρόνοι αναμονής ή αγχωτικές επισκέψεις τράπεζας. Η υπηρεσία μας είναι διαθέσιμη 24/7 - μπορείτε να πάρετε ένα δάνειο και να ολοκληρώσετε τις συναλλαγές σας όποτε και όπου θέλετε

    Παρέχουμε υπηρεσίες δανείου παγκόσμιας κλάσης 24 ωρών. Για ερωτήσεις / ερωτήσεις; - Στείλτε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε | spotcapglobalservices@gmail.com | ή να μας στείλετε μήνυμα στο WhatsApp: +4915758108767 | & Λήψη απάντησης Σε μια στιγμή.

    Η οικογένειά σας, οι φίλοι και οι συνάδελφοί σας δεν χρειάζεται να ξέρουν ότι έχετε χαμηλά μετρητά, απλά γράψτε μας και θα λάβετε ένα δάνειο.

    Η οικονομική σας ελευθερία είναι στα χέρια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σας, Το όνομά μου είναι Ute Schmidt, είμαι από το Βερολίνο, Γερμανία. Θέλω να μοιραστώ μια απλή μαρτυρία για το πώς πήρα ένα δάνειο από τη Susan Benson (Sunshine Financial Group, Inc).

    Ήμουν σε οικονομική κρίση και χρειαζόμουν δάνειο 105.000 ευρώ για προσωπικούς λόγους, δοκίμασα σχεδόν όλες τις τράπεζες στην πόλη μου και μερικές άλλες εταιρείες δανεισμού για δάνειο και οι αιτήσεις μου απορρίφθηκαν για κάποιους λόγους που τους γνωρίζω καλύτερα και μετά αποφάσισα να δοκιμάσω ξανά, είδα μια ανάρτηση σε ένα από τα φόρουμ δανείων από τη Susan Benson και ήρθα σε επαφή μαζί της για βοήθεια, θα μπορούσα να πω ότι ήταν ένα άτομο που μπορώ να εμπιστευτώ, παίρνω την καλύτερη απόφαση για μένα και την οικογένειά μου, ευτυχώς για μου χορηγήθηκε ένα δάνειο με επιτυχία, ακόμη και με ή χωρίς ασφάλεια, και το πιο εκπληκτικό μέρος από όλα είναι ότι δεν υπήρχε πιστωτικός έλεγχος και η εξυπηρέτησή της είναι γρήγορη, αξιόπιστη και αξιόπιστη.

    Πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται να πάρουν δάνειο από τις τοπικές τους τράπεζες και άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα λόγω του υψηλού επιτοκίου, της ανεπαρκούς ασφάλειας, του λόγου χρέους προς εισόδημα, του χαμηλού πιστωτικού αποτελέσματος και πολλών άλλων λόγων. Εάν χρειάζεστε οικονομική βοήθεια για να λύσετε την οικονομική σας κατάσταση και δεν ξέρετε με ποιον τρόπο να πάτε και πού να στρίψετε, θα σας συμβουλεύσω να επικοινωνήσετε με τη Susan Benson μέσω email: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ή να την στείλετε μήνυμα απευθείας στο WhatsApp μέσω: +447903159998 & Λήψη απάντησης σε μια στιγμή.

    Η εταιρεία της παρέχει κάθε είδους υπηρεσίες δανείου, τόσο εξασφαλισμένο όσο και ακάλυπτο δάνειο, μακροπρόθεσμα και βραχυπρόθεσμα δάνεια, και επίσης θα είστε σε θέση να δανειστείτε ένα μεγάλο χρηματικό ποσό και να έχετε την ευκαιρία να εξοφλήσετε από 1 έως 30 χρόνια. Αν μπορεί να με βοηθήσει, πιστεύω ότι μπορεί να σας βοηθήσει επίσης. Επικοινωνήστε μαζί της σήμερα για περισσότερες πληροφορίες μέσω email: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ή Στείλτε το μήνυμα απευθείας στο WhatsApp μέσω: +447903159998 & Λάβετε απάντηση σε μια στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προσφέρω
    επικοινωνήστε με selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η απόκτηση ενός νόμιμου δανείου ήταν πάντα ένα τεράστιο πρόβλημα σε τόσους πελάτες που έχουν οικονομικές ανάγκες. Το ζήτημα της κακής πίστωσης και της ασφάλειας είναι κάτι που οι πελάτες ανησυχούν πάντα όταν αναζητούν δάνειο από νόμιμο δανειστή. Αλλά η MIDLAND CREDIT FIRM. Έκανε αυτή τη διαφορά στον κλάδο των δανείων. Η MIDLAND CREDIT FIRM έχει πιστοποιηθεί από το συμβούλιο του δανειοδοτικού οργανισμού για τη χορήγηση δανείων σε τοπικούς και διεθνείς πελάτες με επιτόκιο 3%. Μας δόθηκε το προνόμιο να καλύψουμε τις οικονομικές σας ανάγκες. Το ζήτημα της πίστωσης δεν πρέπει να σας εμποδίσει να λάβετε το δάνειο που χρειάζεστε.

    Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν τα ακόλουθα: -
    * Επενδυτικά Δάνεια
    * Ενοποίηση χρεών
    * Δεύτερη υποθήκη
    * Επιχειρηματικά Δάνεια
    *Προσωπικά δάνεια
    * Διεθνή δάνεια

    Χωρίς κοινωνική ασφάλιση και χωρίς πιστωτικό έλεγχο, 100% Εγγύηση. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας πείτε ακριβώς τι θέλετε και σίγουρα θα πραγματοποιήσουμε το όνειρό σας. Η MIDLAND CREDIT FIRM λέει ΝΑΙ όταν οι τράπεζες σας λένε ΟΧΙ. Τέλος, χρηματοδοτούμε μια εταιρεία δανείων μικρής κλίμακας, μεσάζοντες, χρηματοπιστωτικά ιδρύματα μικρής κλίμακας γιατί έχουμε απεριόριστο κεφάλαιο. Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την προμήθεια δανείου από εμάς: Παρακαλούμε απαντήστε αμέσως σε αυτό το email: midland.credit2@gmail.com

    Όνομα εταιρείας: MIDLAND CREDIT HOME
    Εταιρικό email midland.credit2@gmail.com
    Αναγνωριστικό NMLS εταιρείας: 315276.
    Ιστότοπος εταιρείας: midlandcreditonline.com

    Motto: Επένδυση για γενιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρειάζεστε χρηματοδότηση; Ψάχνετε για Οικονομικά; Αναζητάτε χρηματοδότηση για να διευρύνετε την επιχείρησή σας; Βοηθάμε άτομα και εταιρείες να αποκτήσουν χρηματοδότηση για την επέκταση των επιχειρήσεων και να δημιουργήσουν μια νέα επιχείρηση που κυμαίνεται από οποιοδήποτε ποσό. Λάβετε χρηματοδότηση με προσιτό επιτόκιο 3%, Χρειάζεστε αυτήν τη χρηματοδότηση για επιχειρήσεις και για την εκκαθάριση των λογαριασμών σας; Στη συνέχεια, στείλτε μας ένα email τώρα για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας τώρα μέσω (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σας.
    Ήταν απίστευτο που πήρα δάνειο 50.000 €. Χαίρομαι που πήρα ένα δάνειο από έναν δανειστή που με βοήθησε με το δάνειό μου. Δοκίμασα μια άλλη υπηρεσία, αλλά δεν μπόρεσα ποτέ να πάρω δάνειο από αυτές τις υπηρεσίες. Κάποιοι από αυτούς θα μου ζητήσουν να συμπληρώσω πολλά χαρτιά και τελικά δεν τελειώνει καλά. Αλλά χαίρομαι που συναντώ τον κ. Sandijs KUPLENS. Κατάφερα να πάρω το δάνειό μου 50.000 €. Τώρα η επιχείρησή μου πάει καλά και θέλω να το πω σε όλους σήμερα γιατί είναι γρήγοροι, 100% αξιόπιστοι και αξιόπιστοι σε ποσοστό 2%. Τώρα αποπληρώνω το δάνειο που πήρα από την Guro Finance Home. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους και να μην χάνετε χρόνο. email: sduplens@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα σε όλους

    Είστε επιχειρηματίας ή γυναίκα; Είστε σε κάποιο οικονομικό χάος ή χρειάζεστε κεφάλαια για να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση; Χρειάζεστε δάνειο για να ξεκινήσετε μια ωραία μικρή και μεσαία επιχείρηση; Έχετε χαμηλό πιστωτικό σκορ και δυσκολεύεστε να λάβετε κεφαλαιακό δάνειο από τοπικές τράπεζες και άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα;. Οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι θα πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί μας μέσω email: mrrolandjohnson62@gmail.com

    Τα δάνειά μας είναι καλά ασφαλισμένα για μέγιστη ασφάλεια είναι η προτεραιότητά μας, Ο κύριος στόχος μας είναι να σας βοηθήσουμε να λάβετε τις υπηρεσίες που σας αξίζουν, Το πρόγραμμά μας είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να αποκτήσετε αυτό που χρειάζεστε άμεσα. Μειώστε τις πληρωμές σας για να μειώσετε την πίεση στα μηνιαία έξοδά σας. Αποκτήστε ευελιξία με την οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για οποιονδήποτε σκοπό από διακοπές, εκπαίδευση, μέχρι μοναδικές αγορές. Οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι θα πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί μας μέσω email: mrrolandjohnson62@gmail.com

    Προσφέρουμε τους ακόλουθους τύπους δανείων:

    * Δάνειο αυτοκινήτου
    * Στεγαστικό δάνειο
    * Στεγαστικό δάνειο
    * Επενδυτικό Δάνειο
    * Εμπορικό Δάνειο
    * Οικοδομικό Δάνειο
    * Δάνειο Εξυγίανσης Οφειλών
    * Επιχειρηματικό δάνειο [ασφαλές και ακάλυπτο]
    * Προσωπικό δάνειο [ασφαλές και ακάλυπτο]
    * Φοιτητικό δάνειο και τόσα άλλα.

    Προσφέρουμε ένα ευρύ φάσμα χρηματοοικονομικών υπηρεσιών που περιλαμβάνει: Επιχειρηματικό Σχεδιασμό, Εμπορική και Αναπτυξιακή Χρηματοδότηση, Ακίνητα και Υποθήκες, Δάνεια Εξυγίανσης Χρέους, Επιχειρηματικά Δάνεια, Ιδιωτικά δάνεια, Δάνεια Αναχρηματοδότησης Κατοικίας με χαμηλό επιτόκιο 2% ανά έτος για ιδιώτες, εταιρείες και εταιρικά όργανα. Αποκτήστε το καλύτερο για την οικογένειά σας και αποκτήστε επίσης το σπίτι των ονείρων σας με το πρόγραμμα Γενικού Δανείου μας. Οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι θα πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί μας μέσω email:mrrolandjohnson62@gmail.com

    ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΔΑΝΕΙΑ – ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΙΤΑ ΔΑΝΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προσφέρουμε όλα τα είδη δανείων όπως προσωπικό δάνειο, επιχειρηματικό δάνειο, δάνειο έργων, στεγαστικό δάνειο και δάνειο αυτοκινήτου Εάν ενδιαφέρεστε Επικοινωνήστε μαζί μας (dakany.endre@gmail.com) για περισσότερες λεπτομέρειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  10. Χρειάζεστε προσωπική και επιχειρηματική ή επενδυτική χρηματοδότηση χωρίς άγχος και γρήγορη έγκριση; Εάν ναι, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα καθώς αυτή τη στιγμή προσφέρουμε πίστωση με εξαιρετικό επιτόκιο 2%. Η χρηματοδότησή μας είναι εξασφαλισμένη και ασφαλής. Η ευτυχία του πελάτη μας είναι η δύναμή μας. Δάνεια από €2.000 -1.000.000,00 USD Τα Ευρώ και οι λίρες είναι πλέον εμπορικά, προσωπικά, προσωπικά, δάνεια κατοικίας, ταξιδιών και φοιτητών κ.λπ. Για περισσότερες πληροφορίες, στείλτε αναλυτική Πρόταση δανείου (ποσό δανείου ...... και διάρκεια ... ....... Η χώρα σας .....) υπάλληλος δανείων. Email: georgeanderson.loanfirm255@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρειάζεστε ένα γρήγορο δάνειο;

    Καλώς ορίσατε όλοι! Η δανειοδοτική μας ικανότητα κυμαίνεται από 2.000 € έως 3.500.000 € με λογικό επιτόκιο 2% με πολύ απλούς και απροβλημάτιστους όρους. Αν ενδιαφέρεστε, αφήστε το μήνυμά σας στο email: dakany.endre@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σε όλους, είμαι πολύ ενθουσιασμένος σήμερα. Είδα σχόλια από άτομα που είχαν ήδη λάβει δάνειο από το loancreditinstitutions00@gmail.com και μετά αποφάσισα να εγγραφώ με βάση τις συστάσεις τους. Πριν από λίγες ώρες επιβεβαίωσα συνολικά 10.000 ευρώ που είχα ζητήσει από τον δικό μου τραπεζικό λογαριασμό. Αυτά είναι πραγματικά υπέροχα νέα, και συμβουλεύω όποιον χρειάζεται πραγματικό δάνειο να υποβάλει αίτηση μέσω email: loancreditinstitutions00@gmail.com ή whatsapp της στο +393509811524...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητοί αιτούντες δάνειο,

    Έχετε οικονομικές δυσκολίες; Θέλετε να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση; Αυτή η εταιρεία δανείων ιδρύθηκε ως οργανισμός ανθρωπίνων δικαιωμάτων παγκοσμίως με μοναδικό σκοπό να βοηθήσει τους φτωχούς και οικονομικά αναξιοπαθούντες ανθρώπους. Εάν θέλετε να υποβάλετε αίτηση για δάνειο, επικοινωνήστε μαζί τους χρησιμοποιώντας τα παρακάτω στοιχεία: e-mail: elenanino0007@gmail.com

    Ονομα:
    Απαιτούμενο ποσό δανείου:
    Διάρκεια δανείου:
    Αριθμός κινητού:

    Σας ευχαριστώ και ο Θεός να έχει καλά.
    Ingrid

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα είμαι η κυρία Άννα με το όνομά μου και ζω στη Φινλανδία. Θα ήθελα να μιλήσω για την καλοσύνη του Θεού στη ζωή μου μετά από τόσους μήνες που προσπαθώ να πάρω ένα δάνειο στο διαδίκτυο και με απάτησαν, οπότε απελπίστηκα να αποκτήσω ένα δάνειο από έναν νόμιμο δανειστή στο Διαδίκτυο, μετά είδα ένα σχόλιο από έναν φίλο που ονομαζόταν Walter Chad και μίλησε για αυτή τη νόμιμη εταιρεία δανείου όπου πήρε το δάνειό του γρήγορα και εύκολα χωρίς κανένα άγχος, έτσι μου σύστησε μια εταιρεία που ονομάζεται Loan Credit Institutions . οπότε έκανα αίτηση για ένα ποσό δανείου ($80.000,00 USD) με χαμηλό επιτόκιο 2%, οπότε το δάνειο εγκρίθηκε και κατατέθηκε και στον τραπεζικό μου λογαριασμό. ήταν ο τρόπος με τον οποίο μπόρεσα να πάρω το δάνειό μου για να συνεχίσω να λειτουργεί η κατεστραμμένη επιχείρησή μου και επίσης να πληρώσω τους λογαριασμούς μου, γι' αυτό συμβουλεύω οποιονδήποτε ενδιαφέρεται να πάρει δάνειο γρήγορα και εύκολα να επικοινωνήσει μαζί του Για να δανειστεί εταιρεία μέσω email: (loancreditinstitutions00@gmail.com ) \ ή Whatsapp: +393509811524. για να λάβω οποιοδήποτε είδος δανείου χρειάζεστε, σας ευχαριστώ που διαβάσατε τη μεγαλύτερη μαρτυρία της ζωής μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σε όλους, είμαι η Mariam μια ανύπαντρη μητέρα από την πόλη του Άμπου Ντάμπι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, θα ήθελα να μοιραστώ αυτή τη μεγάλη μαρτυρία για το πώς έλαβα το δάνειό μου από τα πιστωτικά ιδρύματα δανείου όταν μας έδιωξαν από το σπίτι μας όταν δεν μπορούσα πληρώνω περισσότερο τους λογαριασμούς μου. , αφού με έκλεψαν διάφορες διαδικτυακές εταιρείες και μου αρνήθηκαν δάνειο από την τράπεζά μου και άλλες πιστωτικές ενώσεις που επισκέφτηκα. Τα παιδιά μου τα πρόσεχε ο οικοδεσπότης, ήμουν μόνος στο δρόμο. Ώσπου μια μέρα είδα έναν παλιό συνάδελφο που με σύστησε στα Δανειακά Πιστωτικά Ιδρύματα. Στην αρχή της είπα ότι δεν ήμουν διατεθειμένος να πάρω το ρίσκο να δανειστώ άλλο δάνειο στο Διαδίκτυο, αλλά με διαβεβαίωσε ότι είχε λάβει το δάνειό της για αυτούς. Με δεύτερη σκέψη, έκανα λόγω της εργασίας μου, έκανα ένα τεστ και έκανα αίτηση για το δάνειο, για καλή μου τύχη, έλαβα ένα δάνειο 50.000,00 $ από το (loancreditinstitutions00@gmail.com). Είμαι στην ευχάριστη θέση να αναλάβω το ρίσκο και να κάνω αίτηση για το δάνειο. Μου επέστρεψαν τα παιδιά μου και τώρα έχω σπίτι και επιχείρηση. Όλες μου οι ευχαριστίες στα Πιστωτικά Ιδρύματα Δανεισμού που έδωσαν νόημα στη ζωή μου όταν έχασα κάθε ελπίδα. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω WhatsApp: +393509811524

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα σε όλους, Το όνομά μου είναι Akuzuk, είμαι πολίτης της Λετονίας. ζω στην Ιορδανία. Θέλω να συστήσω σε όποιον χρειάζεται δάνειο να επικοινωνήσει με τα Πιστωτικά Ιδρύματα Δανείου που μου έδωσαν δάνειο 305.000,00 $ για να ξεκινήσω την επιχείρησή μου. Τα πιστωτικά ιδρύματα δανείου είναι μια νόμιμη χρηματοοικονομική εταιρεία πιστοποιημένη από την Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση. Προσφέρουν όλα τα είδη δανείων, π.χ. προσωπικό δάνειο, ενοποιημένο δάνειο, επενδυτικό δάνειο, δάνειο εκκίνησης επιχειρήσεων, δάνειο κολάζ και δάνειο υγείας. Email επικοινωνίας: loancreditinstitutions00@gmail.com ή WhatsApp: +393509811524

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σε όλους, είμαι ο Samah Abdullah Awad Al-Karim, χαίρομαι που επιστρέφω σε αυτό το υπέροχο φόρουμ για να καταθέσω για τη βοήθεια που έλαβα από Πιστωτικά Ιδρύματα Δανείου. Χρειαζόμουν απεγνωσμένα ένα δάνειο σε άλλο για να απαλλαγώ από το χρέος και την οικονομική δουλεία που μου είχε βάλει ο πρώην σύζυγός μου. Ήταν πολύ κακό που έπρεπε να ζητήσω βοήθεια από τους φίλους, την οικογένεια, ακόμη και την τράπεζά μου, αλλά κάποιος θα μπορούσε να με βοηθήσει επειδή το πιστωτικό μου σκορ ήταν πολύ κακό. Έκανα περιήγηση με τον υπολογιστή μου και είδα μερικές μαρτυρίες από άτομα που βοηθούσαν τα πιστωτικά ιδρύματα δανείου με ένα δάνειο, και μετά αποφάσισα να επικοινωνήσω μαζί τους στο email τους: loancreditinstitutions00@gmail.com Ή /WhatsApp: +393509811524., μετά έλαβα ένα μήνυμα από τους και έκανα ό,τι μου ζητήθηκε. Προς μεγάλη μου έκπληξη, μετέφεραν 40.000 δολάρια στον λογαριασμό μου το δάνειο που ζήτησα και τώρα είμαι τόσο χαρούμενος που ξεκαθαρίζω το χρέος μου και έχω επίσης ξεκινήσει μια επιχείρηση με το υπόλοιπο ποσό για να φροντίσω τον εαυτό μου και την οικογένειά μου. Εάν χρειάζεστε δάνειο, επικοινωνήστε με τον καλύτερο δανειοδότη όλων των εποχών Πιστωτικά Ιδρύματα Δανείου στο email του: loancreditinstitutions00@gmail.com /WhatsApp: +393509811524.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σε όλους σε αυτό το φόρουμ, είμαι ο Usman Suleiman από την Ιορδανία Αμμάν. αλλά ζω στο Palm Harbor Florida 34682. ΗΠΑ και θέλω να χρησιμοποιήσω αυτό το μέσο για να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στα πιστωτικά ιδρύματα δανείου που εκπλήρωσαν την υπόσχεσή τους χορηγώντας μου ένα δάνειο, είχα κολλήσει σε μια οικονομική κατάσταση και έπρεπε να αναχρηματοδοτήσω και να πληρώσω επίσης τους λογαριασμούς μου ως εκκίνηση μιας επιχείρησης. Προσπάθησα να αναζητήσω δάνεια από διάφορες εταιρείες δανείων, ιδιωτικών και εταιρικών οργανισμών, αλλά ποτέ με επιτυχία, και οι περισσότερες τράπεζες απέρριψαν το αίτημά μου για πίστωση. Αλλά όπως θα το ήθελε ο Θεός, μια φίλη με το όνομα Mary Williams με σύστησε σε Δανειακά Πιστωτικά Ιδρύματα, τα οποία επίσης μου επιβεβαίωσαν ότι έλαβε επίσης ένα δάνειο από αυτά. Σε μια προσπάθεια να επιλύσω την τρέχουσα κατάστασή μου, ήρθα σε επαφή με την εταιρεία μέσω email και υποβλήθηκα στη δέουσα διαδικασία λήψης δανείου από την εταιρεία, προς μεγάλη μου έκπληξη μέσα σε 72 ώρες, όπως και η φίλη μου η Μαίρη, έλαβα επίσης ένα δάνειο $80,000,00 δολάρια Έτσι, η συμβουλή μου σε όλους όσους ή γνωρίζουν κάποιον που επιθυμεί ένα δάνειο, εάν πρέπει να επικοινωνήσετε με οποιαδήποτε εταιρεία σχετικά με την εξασφάλιση ενός δανείου στο διαδίκτυο με χαμηλό επιτόκιο 2% και καλύτερα σχέδια/χρονοδιάγραμμα αποπληρωμής, επικοινωνήστε με τα Πιστωτικά Ιδρύματα Δανείου. Εξάλλου, δεν ξέρουν ότι το κάνω αυτό, αλλά λόγω της χαράς που έχω μέσα μου, είμαι τόσο χαρούμενος και θέλω να δώσω στους ανθρώπους να μάθουν περισσότερα για αυτή τη μεγάλη εταιρεία που δίνει πραγματικά δάνεια, είναι η προσευχή μου να τους ευλογήσει ο ΘΕΟΣ περισσότερο καθώς χαρίζουν χαμόγελα στα πρόσωπα των ανθρώπων. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω email στο ( loancreditinstitutions00@gmail.com ) ή στο WhatsApp: +393509811524.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλημερα σε ολους,
    Το όνομά μου είναι Iman Mustafa Azzawi. Είμαι εδώ για να ευχαριστήσω τα Δανειακά Πιστωτικά Ιδρύματα που με βοήθησαν με τις οικονομικές μου ανάγκες να χορηγήσω το δάνειο των 50.000 $ που ζήτησα. Είναι τόσο ήρεμος άνθρωπος από τον Θεό, έχω βοηθήσει πολλούς από αυτούς και είμαι πρόθυμος να σας βοηθήσω. E_mail της στο: loancreditinstitutions00@gmail.com ή WhatsApp: +393512114999

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ονομάζομαι Bahiti και είμαι εδώ για να ευχαριστήσω τα Δανειακά Πιστωτικά Ιδρύματα που με βοηθούν στις οικονομικές μου ανάγκες που μου έδωσαν το δάνειο των 6.000 ευρώ που χρειαζόμουν. Στείλτε τους email στο { loancreditinstitutions00@gmail.com} ή στον αντιπρόσωπό του στο whatsapp: +393512114999. εάν χρειάζεστε δάνειο. είναι 100% αληθινά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. γεια σε όλους, χαίρομαι που πήρα ένα δάνειο από πιστωτικά ιδρύματα δανείου, υπάρχουν τα καλύτερα που έχω δει από τότε που προσπαθώ να πάρω δάνειο, μόλις έλαβα ένα δάνειο 33.000 ευρώ, μπορείτε να τους στείλετε email εάν χρειάζεστε δάνειο μέσω: loancreditinstitutions00@gmail .com ή whatsapp: +393512114999

    ΑπάντησηΔιαγραφή